Υποστηρικτικό Υλικό
Πρόγραμμα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στα παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία Οδηγός ΥΠΑΝ: Οργάνωση, υλικό, διδασκαλία πρώτων ημερών, δοκίμια αξιολόγησης |
Προτεινόμενο σχέδιο δράσης για τον στόχο του ΥΠΑΝ "Γνωρίζω - Δεν ξεχνώ - Διεκδικώ" - Δράσεις για τη θλιβερή επέτειο των πενήντα χρόνων από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο |
Εκπαιδευτική Ένταξη Παιδιών με Μεταναστευτική Βιογραφία Οδηγοί Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Π.Ι.) |
Διαπολιτισμική Αγωγή και Εκπαίδευση - Κατάλογος βιβλίων |
Μαθαίνω ελληνικά στο νηπιαγωγείο: Υποστήριξη νηπιαγωγών και Υ.Τ.Χ. (Υπηκόων Τρίτων Χωρών) |
Οδηγός Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας: Τι, Γιατί και Πώς; Παρουσίαση "Διαφοροποίηση Διδασκαλίας: Απαντώντας στα Τι, Γιατί και Πώς;" |
Ενδεικτικές δράσεις που προτείνει το ΥΠΑΝ στα σχολεία για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής Γλώσσας |
Επιμορφωτικό Υλικό
Παρουσιάσεις από το επιμορφωτικό διήμερο (29-30/09/24) με θέμα «Γλωσσική και Κοινωνικοπολιτισμική ευαισθητοποίηση στη διδασκαλία της Ελληνικής ως 2ης γλώσσας» από τη Δρα Άννα Χατζηπαναγιωτίδη: Διγλωσσία και δίγλωσση εκπαίδευση Διδάσκω τα ελληνικά ως 2η/ξένη γλώσσα Θεωρητικό και εργαστηριακό μέρος Μια πρόταση για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως ξένης μέσα από τη λογοτεχνία |
Παρουσίαση από τους λειτουργούς του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου, Μαρία Πιτζιολή και Παναγιώτη Σάββα με τίτλο: "Πώς οι δείκτες του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών γίνονται μαθησιακός σχεδιασμός;" |
Πρόγραμμα Διαδικτυακών Διαλέξεων για την Ιστορία της Ελληνικής Γλώσσας από το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας |
Συνδιοργάνωση: Ινστιτούτο Ελληνικής Γλώσσας του Κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας "ΤΗΜΕΝΟΣ" του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (ΠΔΜ) Γραφείο Εκπαίδευσης στο Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στο Γιοχάνεσμπουργκ Πρόγραμμα Νεοελληνικών Σπουδών του Τμήματος Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Επικοινωνίας, Καλών Τεχνών, Γλωσσών και Λογοτεχνίας της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Macquarie University, Σίδνεϋ, Αυστραλίας |
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΚΕΑ από τη Δρα Γεωργία Πασιαρδή |
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΚΕΑ από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |